Op reis met Henk en Loek naar de VS in 2014

Een lange etappe naar Mesa Verde

Vandaag een lange etappe. We rijden eerst naar Page en doen daar wat boodschappen bij Safeway. Op het parkeerterrein staat een zelfde camper als de onze en ook van Road Bear. De huurder van deze camper, een Brit, sprak ons aan met de vraag hoe onze ervaringen met onze camper waren. Ik vertelde hem dat die van ons zo trilde in het stuur, waarop hij zei dat hij dezelfde ervaring had. En ook hij dacht in het begin dat er iets niet goed was. Hij was er achter gekomen dat het bij dit type hoorde, maar dat het wel inspannend was om er zo mee te rijden. Dit stelde mij wel gerust, omdat ik me nu niet meer af hoefde te vragen of er iets met de camper aan de hand was.

Hierna weer op weg. Via Highway 98, 160 en 163 door Monument Valley. Een prachtige rit, waarbij de associaties met diverse westerns boven komen. Vervolgens via Highway 162, 41, 160 en Cortez naar Mesa Verde, waar we even na 16.00 uur aankomen. We staan hier op Morefield Campground in het park. Prachtig gelegen. Gelukkig hadden we onze plek van tevoren gereserveerd omdat alle plekken bezet waren. Voldaan dat we na zo’n lange rit weer onze bestemming bereikt hadden namen we een biertje op de goede afloop en ging Loek weer aan zijn dagelijkse BBQ ritueel.

Edith Vasbinder

Hoi Hoi. Jongens wat een mooie reis als ik het zo lees. Beetje slechte start met de auto, maar dat mag de pret niet drukken. Hier alles OK. We hebben de eerste storm gehad. Ik heb de stoelen op het balkon maar plat gelegd want die stuiterden alle kanten op. Nu kunnen ze in ieder geval niet meer omwaaien. Wat is dit eigenlijk leuk om zo "mee te reizen". Heel veel liefs. Edith

Cees Groenewegen

Wat een mooie verhalen weer, heren. Jullie genieten volop. Ben nu al benieuwd naar de foto's. Misschien is dat trillende stuur onderdeel van de welness-voorziening in de camper. Om de spieren tijdens die lange ritten een beetje te ontspannen. Zit er niet ergens een knopje waarmee je de hele stoel kunt laten trillen? Of beter nog, de hele camper? Dan heeft de bijrijder er ook nog wat aan. Moet je wel de bierflesjes goed vast zetten natuurlijk. Have fun!

ron sluijter

Hebben jullie misschien het type VIBRATO mee gekregen?

Willy Dellaert

Dag Henk en Loek,
Fijn om via het internet mee te kunnen genieten van jullie reis belevenissen.
Ook daardoor komen onze reis herinneringen uit de negentiger jaren van vorige eeuw in hetzelfde gebied weer naar boven.
Wij sturen jullie onze groeten vanuit Cagliari - Sardinië
en wensen jullie nog veel plezier in dat fantastische gebied.
Al die beelden resulteren zeker weer in een aantal
prachtige AV shows.
Vele groeten,
Willy en Magda Dellaert uit België

ruud

Hi mannen, goed te lezen dat het alemaal naar wens gaat jammer van de trilmachine.Misschien voorbandje wisselen mogelijk onbelans in wiel wat de vibratie veroorzaakt.Kan ook zijn dat je er inmiddels aan gewend bent dan vooral niets doen maar blijven genieten.groet ruud & yvonne